Sista karantänsdagarna - 8, 9, och 10

Cambridge / Permalink / 0
Hej allihopa!
 
Nu är karantänen snart klart!! Wohoooo! Imorgon får jag går ut och röra mig ute i den stora vida världen. Det ska jag fira med att gå och handla och ta en promenad och leta upp våra frigående kor som vandrar omkring i våra parker. På eftermiddagen har jag en föreläsning också som jag måste vara med på men efter det hoppas jag kunna träffa mina klasskamrrater och hitta på något sköj!!!!
 
Karantänsdagbok - Dag 8

Måndagen var dagen för sista provningen innan jag får komma ut. Det var i princip det enda roliga som hände i måndags. Jag gjorde även en plan för veckan, vad jag ska hnna göra varje dag för att ligga i fas och alla föreläsningar som jag ska gå på. 
 
Här är bild på när jag swabbar på. Man ska långt in som bara fan, för er som inte upplevt det själva. 

 
Karantänsdagbok - Dag 9

Igår gjorde jag inte särskilt mycket alls, åter igen. Jag var med på en föreläsning som min handledare höll i som handlade om flirtning och gav en filosfisk rdovisning av vad flirtning är, vad man gör när man flirtar, och hur 'leken' funkar. Det var faktiskt väldigt spännande och intressant att prata om något så konstigt som att flirta ur ett filosofiskt perspektiv.
 

För övrigt så har jag arbetat mycket med min text jag ska ha skrivit minst 4000ord som är halvbra innan veckan är över är tanken och jag ligger bra i fas med det. Igår arbetade jag med att skriva ett svar på en kritik.
 
Karantänsdagbok - Dag 10
 
Idag är alltså sista dagen i karantän. I och med att det tog så lång tid innan jag fick resultat på första testet så trodde jag aldrig att jag skulle få resultatet snabbt denna gång men jag fick det redan på dagen idag och det är negativt vilket betyder att det är fritt fram för mig att hoppa ut i friheten imorgon. Jag hade också beställt lite kläder för att ha något att se fram emot tills dess att jag kommer ut och de anlände idag, perfekt tills dess att jag ska ut och flanera på stan. Bland annat denna kjol:
 
 
Den var supermysig och gör mig taggad på att se proffsig ut och ha på mig någonting annat än mjukisbyxor dagarna i ända. 
 
Nu är jag redo att komma ut och vara människa igen!!!
Till top