Innan lov

Cardiff / Permalink / 0
Nu är jag här igen! Miss me?
Det var ett tag sen. Slutet av förra terminen var superpackad och varje minut var antingen äta, sova eller plugga. Sedan fick jag som tur var komma hem och vila upp mig lite. Ja tanken var att plugga brallorna av mig hemma men riktigt så blev det ju verkligen inte för hemma finns kompisar och roliga saker som lockar väldigt mycket mer än studier så det blev inte så mycket med det där. Oavsett så har jag två veckor på mig här nu innan min första tenta så jag överlever nog. 
 
Men jag kan ju berätta lite kort om vad jag gjorde i slutet av terminen. Så i slutet av mars gick jag och Stephanie på ball i museet. Det var Plato-bal som anordnades av och främst för medlemmar i Religion, Philosophy, English eller Ancient history societies. Vi var finklädda, åt middag och dansade. En trevlig kväll helt enkelt.
Jag och Steph är redo
 
Jag och Sophia som jag läser filosofi med och som jag ska bo med nästa år men mer om det någon annan gång.
 
Steph, Jag, Sophia, Random och James looking fab!
 
Sedan har jag ju också haft finbesök av mina sidebitches Sara och Ebba. Vi hade en fantastisk utekväll på stan och lyckades finna vänner, fiender och älskare. Okej tveksamt på den sista men jag hejar på att Ebba en dag ska föda walesiska bebisar (göre bara!). Dagen efter vill man ju egentligen bara ligga ner och sova men solen kallade med sitt stålande så vi tog oss ned till hamnen, åt mat och glassade på en uteservering.
 
 
Jag fick också besök av mormor och Gunnar men de hann jag tyvärr inte umgås så mycket med eftersom jag hade typ 3000 uppsatser och körkonsert men den kom de och tittade på iallafall så det var väldigt fint av dem! Sedan var det dags att ta sig hem till ett sorgset Stockholm.
 
 
 
 
 
Till top