Ledig vecka i stan med Miranda

Cardiff / Permalink / 0
Som tidigare nämnt så skulle Miranda komma hit och det gjorde hon det är bara det att lyckdes drabbas att ett "case of the lazy" följt av ett panikskrivande av en uppsats och har inte skrivit om det men det var fruktansvärt trevligt. Sådär sött att det liksom värker i tänderna. 
 
Vi chillade runt väldigt mycket i stan och gjorde saker som man bara kan göra när man inte har någonting att göra. Som att gå på bio kl.12.00 och se en barnfilm ensamma i salongen, filmen var Sing! och jag tyckte den var superbra men sedan är jag en sån som gillar sådant. 
 
Vi försökte färga mitt hår flera gånger och färgade det tills jag såg ut som en tigerkaka i håret och gav tillslt upp och jag fick bege mig till frisörn för att fixa kaoset så ser väldigt konstigt blond ut på bilderna haha men det var kul.
 
Nivi tog även med oss till ett Holiparty, en fest för den indiska Holifestival som ni säkert vet vad det är, när man kastar färgpulver på varandra. Det där puvlret var ÖVERALLT efteråt, jag kunde hitta det bakom öron och sådant en hel vecka efter. 
 
Nåja här kommer en bildbomb;
 
Frukost på barnbio!
 
Fika i solen i Cardiff Bay!
 
Traditionella Walesiska kakor, egentligen ska de vara med russin men vi körde på choklad för russin är bläigt!
 
När Nivi fattade hur våra namn hängde ihop och lärde sig uttala Miranda men fortsätter kalla mig för Mirlada!
 
Vimelbilder från Holi;
 
 
Man ser mitt vackra missfärgade hår men som tur är räddar färgen det lite! Trevligt hade vi i alla fall.
 
Höres, Mira!
Till top